Salotų ruošimas

Skaitymo laikas: 2 – 2 min.

salotos• Kartą per dieną būtinai patiekite šeimai šviežių daržovių: sa­lotų, ridikėlių, smulkiai supjaustytų šviežių kopūstų, krapų, petra­žolių lapelių.

• Labai naudingos pavasarį jaunų burokėlių lapų salotos. Kad būtų geresnis jų skonis, taip pat kad būtų jos vitaminingesnės, įdėkite truputį rūgštynių, dilgėlių arba balandų.

• Prieš ruošdamos salotas, daržoves atšaldykite.

Į paruoštas salotas aliejaus pilkite tik tuomet, kai jos jau pa­sūdytos, įdėta pipirų, įpilta acto (druska aliejuje netirpsta). Salotoms ir mišrainėms geriau vartoti keptus burokėlius.

• Vietoj obuolių į kopūstų salotas galite dėti apelsino arba man­darino skiltelių.

• Ridikų salotos bus skanesnės, jei į jas pridėsite aliejuje pake­pintų svogūnų.

• Daugiau vartokite ankštinių saldžiųjų pipirų ir šviežių ko­pūstų salotų, nes vitaminų ir kitų medžiagų juose yra ne mažiau kaip apelsinuose.

salotos• Mišrainė neaštriai kvepės česnaku, jei mažą duonos riekutę įtrinsite juo ir įdėsite į paruoštą mišrainę.

• Kad mišrainė patraukliau atrodytų, kiekvieną daržovių rūšį užpilkite aliejumi. Sumaišykite jas prieš pat valgį.

• Skystį, kuriame buvo konservuoti žalieji žirneliai, suvartokite sriuboms: jame yra tiek pat cukraus, vitaminų bei mineralinių medžiagų, kiek ir pačiuose žirneliuose.

• Jaunų ridikų lapelius nuplaukite ir susmulkinkite, suberkite į salotas: juose daug vitaminų ir mineralinių druskų.

• Pietų krašto šeimininkės į salotas prideda smulkiai supjaus­tytų salierų stiebelių. Šis prieskonis suteikia salotoms savitą, itin malonų skonį.

PrastaiPuiku (No Ratings Yet)
Loading...
  1. , , , , , , , , , , , , , , ,

Jūsų komentaras:

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Patarimų Archyvas
© 2009-2018 ValdoPatarimai.lt Visos teisės saugomos.
Pateiktą informaciją draudžiama kopijuoti ir skelbti kitose svetainėse.
Privacy policy