Riedučiai – sportas ir malonumas

my son the skater punkRiedučiai – tai ir sportas, ir malonus laisvalaikio leidimo būdas. Važinėjimas riedučiais atstoja bėgimą. Be to, priešingai nei bėgiojant, mažesnis krūvis tenka kelių ir klubų sąnariams. Važiuojant riedučiais veiksmingai treniruojami kojų, pilvo, nugaros, rankų ir klubų raumenys. Anot sporto specialistų, tai – viena geriausių profilaktikos priemonių nuo celiulito. Šį sportą rinkitės, jei norite, kad sutvirtėtų kojų, ypač šlaunų, raumenys ir sulieknėtų liemuo.

Kaip išsirinkti riedučius

Perkant riedučius, svarbiausia, kad jie būtų patogūs ir tvirti. Kuo kietesnė atrama, tuo saugiau važinėti, nes mažesnė traumų tikimybė. Tai ypač svarbu iki tol nesitreniravusiems žmonėms. Minkšti riedučių batai gali greičiau išsitampyti ir prarasti tvirtumą. Taigi parduotuvėje išsimatuokite kuo įvairesnių modelių, stebėkite, ar netrina, Ir pan. Prieš rinkdamasi riedučius, pagalvokite, kokiam tikslui perkate. Tai ir nulems jūsų pasirinkimą. Paprastam mėgėjiškam važinėjimui tinka vadinamieji poilsio, įprasti riedučiai (tokie pigiausi). Žinoma, su jais didelio greičio nepasieksite, bet ir nenusisuksite sprando, mat su tokiais lengviau valdyti greitį. Jie skirti retai važinėjamiems ar pradedantiesiems riedutininkams, kuriems ši atrakcija yra poilsis, bet ne sportas. „Poilsio” riedučiai yra tvirtesni, masyvesni ir su tvirtai kulkšnį prilaikančiomis atramomis.

Rollerblader„Fitness” tipo riedučiai pritaikyti sportuojantiems žmonėms, kuriems tai yra būdas palaikyti gerą fizinę formą, sulieknėti ir pan. Taip pat aktyvaus poilsio mėgėjams ir turintiesiems važinėjimo riedučiais patirtį, mėgstantieslems manevruoti ar greitai važinėti. Aktyvaus laisvalaikio tipo riedučiai būna mažesniais ratukais, yra greitesni nei poilsio. Tokiais riedučiais lengviau įveikti didesnius atstumus. Dar yra vadinamieji gatvės („Street”) riedučiai, skirti važinėti miesto gatvėmis. Jie taip pagaminti, kad būtų lengviau keisti judėjimo kryptį, įveikti kelyje pasitaikiusias kliūtis (laiptelius ir pan.). Tokie yra labai tvirti, manevringi ir greiti. Jie ne tik masyvesni, bet ir brangesni. Šio tipo riedučiais sunkiau įveikti tolimus atstumus.

„Slalomo” tipo riedučiai pritaikyti važinėti su kliūtimis. Jie yra kieti, bet ypač manevringi. Tokiais sunkoka įveikti didesnius atstumus. Ekstremalaus važinėjimo mėgėjams skirti „aggressive” tipo riedučiai ypač tvirti ir masyvūs. Jie pritaikyti patyrusiems riedutininkams: atlikti šuoliams nuo tramplino, važiuoti laiptais ar sliuogti laiptų turėklais ir pan. Šio tipo riedučiai nelabai tinka tiems, kurie mėgsta važinėti lygiu keliu ir ilgus atstumus. Jie labai greiti ir patogūs.

Dėmesio!
■ Važiuodami riedučiais 14,5 km/val. greičiu per 30 minučių sudeginsite 192 kcal, per valandą – 384 kcal, todėl tai puiki galimybė numesti svorį greitai.
■ Važinėjant riedučiais nemaža traumų tikimybė, todėl apsirūpinkite specialiomis apsaugomis ir šalmu.
■ Važinėjimas riedučiais gerina širdies bei kvėpavimo sistemos veiklą, didina ištvermę, gerina koordinaciją, teikia energijos ir slopina įtampą.

PrastaiPuiku (3 votes, average: 10.00 out of 10)
Loading...
  1. , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jūsų komentaras:

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Patarimų Archyvas
© 2009-2019 ValdoPatarimai.lt Visos teisės saugomos.
Pateiktą informaciją draudžiama kopijuoti ir skelbti kitose svetainėse.
Privacy policy