Maistas Sąnariams

keliaiKaip ir su dauguma kitų sveikatos problemų, egzistuoja realus ryšys tarp maisto, kurį valgote ir jūsų sąnarių. Lygiai kaip ir maistas su nedideliu cholesterolio kiekiu padeda palaikyti sveikąširdį, taip ir tam tikri maisto produktai padeda sąnariams. Štai keletas jų:

Antioksidantai padeda kovoti su laisvaisiais radikalais, kurie kenkia sąnariams. Pasirinkite maisto racioną, kuriame būtų daug vitaminų A, C, E ir seleno. A vitamino yra geltonos ir oranžinės spalvos vaisiuose bei daržovėse kaip kad morkos, abrikosai, kantalupė, persikai. C vitamino rasite vynuogėse, apelsinuose, papajose, manguose, avietėse, ananasuose, šparaginėse pupelėse, raudonuosiuose pipiruose, brokoliuose. E vitamino gausu neskaldytų grūdų duonoje ir dribsniuose, saulėgrąžų sėklose ir riešutų svieste. Seleno gausite vartodami lašišą, braziliškus riešutus, avižose ir ruduosiuose ryžiuose,

Maistas sąnariams, taipogi kai kurios riebiosios rūgštys, kaip kad omega-3 yra antiuždegiminio poveikio ir gali sumažinti sąnarių patinimą ir diskomfortą. Puikus omega-3 šaltinis yra šaltųjų vandenų žuvys kaip kad lašiša, sardinės ir silkė, dar omega-3 rasite žaliose daržovėse, riešutuose, sėklose ir grūduose.

Papildomai sąnariams galite padėti vartodami gliukozamino turinčiais papildais. Vaistinėse ieškokite patikimų firmų produktų, kuriuose būtų bent 1500 mg gliukozamino.

PrastaiPuiku (No Ratings Yet)
Loading...
  1. , , , , ,

Jūsų komentaras:

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Patarimų Archyvas
© 2009-2019 ValdoPatarimai.lt Visos teisės saugomos.
Pateiktą informaciją draudžiama kopijuoti ir skelbti kitose svetainėse.
Privacy policy