Nemigos Gydymas Be Vaistų

Skaitymo laikas: 3 – 4 min.

miegasĮtempta darbo diena, namų rūpesčiai, pirkiniai, ruoša taip išvargina, kad nėra kada pagalvoti apie save, pritrūksta laiko miegui. Žvilgt į veidrodį – blyškus veidas, prigesusios akys ir nekokia nuotaika. Tačiau neskubėkite griebtis grimo. Nuovargio niekas nepaslėps. Jeigu mažai miegosite, tai jokia kosmetika nepadės.

Laisvą šeštadienį ir sekmadienį raskite laiko nusnūsti dieną. Šios valandėlės duos jūsų sveikatai daug naudos.

Prieš miegą pasivaikščiokite gryname ore bent pusvalandį. Eikite lėtai. Tai padės jums lengvai užmigti. Kiečiau miegosite. Atminkite – sveikiausias miegas – iki vidurnakčio. Stenkitės atsigulti 22-23 val. 30 min.

Jeigu ilgai neužmiegate –  nesigriebkite tabletės. Vietoj jos apsiaukite šiltas vilnones puskojines ir pamažėle (lovoje) išgerkite šilto , bet ne karšto pieno stiklinę su šaukšteliu medaus (arba gabalėliu cukraus)

  • Dėl neramaus ir prasto miego gali būti kalta ir lova. Nesigailėkite pinigų gerai lovai. Naktį kūnas privalo ilsėtis. Liaudies išmintis sako: “Pusę gyvenimo žmogus praleidžia lovoje, o gera lova yra pusė gyvenimo!”
  • Kartais dėl nemigos yra kaltos ir per aukštos pagalvės. Jeigu širdis sveika, tai dėkite galvą kiek galima žemiau.
  • Nesaikingai rūkant taip pat gali kankinti nemiga. Verta pagalvoti ir apie tai, kaip mesti rūkyti.

Nustatyta, kad absoliučios nemigos nėra. Atrodo, negali užmigti, o organizmas jau pasineria į ramybės, prilygstančios miegui, būklę. Nebijokite nemigos: miego sutrikimas sukelia nerimą, o nerimas neleidžia užmigti. Stenkitės vakarais prieš miegą atsiriboti nuo dienos nemalonumų. Nelaužykite įprasto dienos režimo – pasivaikščiojimų, vonios, skaitymo, valgymo net darbo. Įpročiai apsaugo nuo nemigos. Neskubėkite sekti kieno nors pavyzdžiu: kas tinka vienam, gali pakenkti kitam.

mergaite miegaNeskubėkite gerti vaistų! Geriausiai nuo nemigos gydo fiziniai pratimai, autogeninė treniruotė. Jeigu reikalingi vaistai, tai pradėkite ne nuo tablečių, o nuo žolių, raminančių nervų sistemą. Vaistus turi paskirti gydytojas.

Vartojant migdomuosius vaistus, prastėja natūrali organizmo reakcija ir atsibudus gali trūkti oro. Jeigu vietoj migdomųjųkas vakarą prieš miegą išgersite stiklinę šilto pieno, tai netrukus nemiga nustos kankinusi, lengviau kvėpuosite. Piene yra triptofano bei aminorūgšties, kuri sukelia miegą ir nekenkia nervų sistemai.

  • Labai geras vaistas nuo nemigos – apynių arbata. Paimkite 1,5 šaukšto apynių, užpilkite stikline verdančio vandens, palaikykite 5 min., truputį pasaldinkite ir išgerkite.
  • Jeigu kankina nemiga, išsivirkite puikaus miego gėrimo: stiklinę karštų pasukų arba kefyro sumaišykite su šaukštu pieno miltelių ir pasaldinkite šaukštu medaus.
  • Patikimiausias būdas kraujotakai suintensyvinti yra žiovavimas. Plačiai žiovaudami, visada rąžomės, plečiame krūtinės ląstą. Pabudus iš miego, pati prigimtis verčia mus žiovauti. Ta pati procedūra padeda mums ir užmigti.
  • Jeigu per naktį pabrinksta veidas, pakaušyje jaučiate spaudimą, tai, vadinasi, jums reikia miegoti ant 2-3 pagalvių, t.y. pusiau sėdint.

Miegančių gyvūnų foto galerija:

miegantys gyvunai

PrastaiPuiku (2 votes, average: 8.00 out of 10)
Loading...
  1. , , , , ,

Jūsų komentaras:

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Patarimų Archyvas

© 2009-2017 ValdoPatarimai.lt Visos teisės saugomos.
Pateiktą informaciją draudžiama kopijuoti ir skelbti kitose svetainėse.
Privacy policy