Odos Priežiūra Žiemą

Skaitymo laikas: 3 – 5 min.

Žiemą odą reikia prižiūrėti kruopščiau negu vasarą. Vėjas, žema temperatūra, didelė drėgmė – visa tai blogai veikia jūsų išorę, į ką vertėtų atkreipti dėmesį renkantis kosmetikos priemones žiemą?

Norint gražiai atrodyti ir puikiai jaustis, būtina išsaugoti minkštą, elastingą ir sveiką odą. Žiema – tas metų laikas, kai mūsų oda kenčia labiausiai. Atšiaurūs ir sausi vėjai išdžiovina drėgmę ir natūralius riebalus nuo odos paviršiaus. Lengvabūdiškas požiūris gali sukelti odos išsausėjimą, sudirgimą, pleiskanojimą, negražių dėmių atsiradimą… Ir jei veidu mes rūpinamės atidžiau, tai apie kasdienę kūno priežiūrą dažnokai pamirštame. Pakaktų prisiminti bent elementariausias taisykles.

Žinoma, visų pirma mes galvojame apie odos (viso kūno odos) drėkinimą, todėl nederėtų ignoruoti pačių paprasčiausių priemonių – pavyzdžiui, oro drėkintuvų. Brangią buitinę techniką gali pakeisti bet koks indas su vandeniu, pastatytas ant radiatoriaus.
Šiltas dušas vietoj vonios

Young beautiful blonde girl is sad.Sušalę pakeliui į namus mes neretai padarome tokią klaidą – mėgaujamės karšta vonia. Tačiau šios procedūros išdžiovina odą, išplauna ne tik natūralų riebalinį odos, bet net viršutinį epidermio sluoksnį. Norintiesiems žiemos metu išsaugoti drėgmę optimalus vandens procedūrų variantas – lengvas šiltas dušas arba apsipylimas vėsiu vandeniu, po to reikia leisti odai natūraliai nudžiūti.

Jeigu vis dėlto jums labai norisi pagulėti vonioje, tai skirkite šiai procedūrai daugiau laiko. Maždaug prieš pusvalandį iki maudynių pasidarykite švelnų masažą su kokosų aliejumi – tai sudarys ploną plėvelę ant odos ir išlaikys drėgmę po ja.

Atminkite, kad drėgmės žiemą nebus per daug. Oda patiria stresą tiek lauke, tiek šiltame bute, tad prieš žiemą visų pirma verta apsirūpinti įvairiomis drėkinamosiomis priemonėmis. Puikus variantas – kremas arba losjonas, kurio sudėtyje yra glicerino, alavijų, vitamino E. Glicerinas ir vitaminas E padeda išsaugoti drėgmę giliuosiuose odos sluoksniuose, o alavijas nuramina, mažina sudirgimą, stimuliuoja kraujo apytaką.

Mes retai susimąstome apie tai, kiek mūsų mitybos racionas turi įtakos odos būklei. „Teisingas” valgiaraštis veikia odą iš vidaus ir palaiko normalią jos būseną net ir labai atšiauriomis žiemos sąlygomis.

Visų pirma reikia atsiminti, kad ne tik per vasaros karščius, bet ir per žiemos šalčius odą reikia drėkinti iš vidaus. Vadinasi, reikia kiek įmanoma daugiau gerti. Vidutiniškai per dieną reiktų išgerti iki aštuonių stiklinių vandens – tai padėtų išsaugoti odos elastingumą net veikiant šaltam vėjui, šalčiui ir kondicionuojamam orui.

Good skin care for your faceGalbūt žiemą smagiau gerti žaliąją arbatą? Joje taip pat gausu antioksidantų, ji saugo odą nuo stresų, UV spindulių.

Daržovės ir vaisiai taip pat ne tik aprūpina organizmą vitaminais, bet ir papildomai drėkina odą. Specialistai rekomenduoja per savaitę suvalgyti nors kelis griežinėlius meliono.

Amerikiečių dermatologai žiemą siūlo gerti žaliąjį kokteilį, pagamintą iš salierų, agurkų, salotų lapų, taip pat citrinų, imbierų arba burokėlių sulčių.

Na ir,žinoma, būtina paminėti nesočiąsias omega-3 ir omega-6 riebalų rūgštis. Šių medžiagų randama tik tokiuose produktuose kaip lašiša, skumbrė, tunas, riešutai. Beje, reikia prisiminti, kad tikrasis poveikis juntamas tik po trijų penkių savaičių, nes būtent per tokį laikotarpį atsinaujina odos ląstelės. Tačiau jau po dešimties dienų galima pastebėti, kad oda nebe tokia sausa.

PrastaiPuiku (No Ratings Yet)
Loading...
  1. , ,

Jūsų komentaras:

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Patarimų Archyvas
© 2009-2018 ValdoPatarimai.lt Visos teisės saugomos.
Pateiktą informaciją draudžiama kopijuoti ir skelbti kitose svetainėse.
Privacy policy