Organizmo Valymas Namuose

(komentarai)

Skaitymo laikas: 5 – 8 min.

3207185886 2042c45492 m Organizmo Valymas NamuoseKalbos apie būtinybę valyti organizmą vis netyla. Daugelyje klinikų siūlomos nepigios žarnyno, kepenų, inkstų valymo procedūros. „Nepulkite be atodairos jų mėginti, – pataria gydytojai, – yra paprastesnių, tačiau ne mažiau veiksmingų ir natūralių organizmo valymo būdų.”

Daugelis specialistų sutinka, kad į užterštas oras, maistas su daugybe I sintetinių priedų, vaistai neigiamai veikia mūsų organizmą. Įvairios kilmės medžiagos, pavyzdžiui, sunkieji metalai iš oro, cheminiai maisto priedai, vaistų likučiai gali kauptis organizme ir ilgainiui sukelti rimtų ligų. Kita vertus, sveikas kūnas tokias medžiagas turėtų pašalinti. Antai kepenys kai kuriuos nuodingus junginius suriša ir nukreipia į šalinimo sistemą. Su maistu gaunami antioksidantai neutralizuoja laisvuosius radikalus, galinčius tapti daugelio ligų ir per ankstyvo senėjimo priežastimi.

Organizmui apsivalyti padeda ir inkstai, tulžies pūslė, plaučiai, kraujotakos sistema. Deja, ne visų žmonių organizmai dirba kaip laikrodžiai, be to, kūno gebėjimas pačiam apsivalyti silpnėja su amžiumi. Paprastai apie gyvenimo būda. mitybą susimąstome tik sunkiai susirgusios. Stebimės, ko gi valgėme, kad mūsų viduje susikaupė tiek „atliekų”: akmenų, smėlio… Reikėtų pasistengti išvalyti tą balastą ir siekti, kad medžiagų apykaitos produktai nesikauptų. Pasak gydytojų, jei nors kiek savo organizmu pasirūpintume, išvengtume daugelio ligų, net ir kai kurių onkologinių.

Tai, kad organizme gali būti susikaupę žalingų medžiagų, arba šlakų, gali rodyti šie simptomai:
■ neaiškios kilmės galvos skausmai, nusilpęs imunitetas, dažnos peršalimo ligos,
daugelio produktų netoleravimas, iki šiol nebūtos alerginės reakcijos,
pilvo pūtimas, vidurių užkietėjimas, nuolatinis nuovargis,
■ silpnumas, galvos svaigimas, nemiga,nemalonus burnos kvapas.

Vanduo – būtinas!

864902964 b1ba072f02 m Organizmo Valymas NamuoseSeniai žinoma, kad geriausiai organizmą valo vanduo. Visi organizmo procesai vyksta skystoje terpėje. Jei geriama užtektinai vandens, atskiesti medžiagų apykaitos produktai lengviau ir greičiau pašalinami. Taip užtikrinama normali medžiagų apykaita, t. y. maisto virškinimas, pasisavinimas ir šalinimas. Mitybos specialistai suaugusiam žmogui siūlo kasdien Išgerti 6-8 stiklines skysčių, geriausia – vandens, nepriklausomai nuo troškulio. Nereikia laukti, kol ims troškinti, pradės džiūti burna – tai ženklas, kad organizmui jau trūksta vandens. Geriausia gerti po nedaug, bet reguliariai: po 0,5-1 taurę vandens maždaug kas 2 vai. Jei gausiai prakaituoji, viduriuoji, esi apsinuodijusi, taip pat jei sergi kepenų, tulžies latakų ligomis, vandens reikėtų gerti dar daugiau. Vertėtų nepamiršti, kad vanduo sudaro apie 65% mūsų kūno masės. Žmogus, netekęs 12-20% vandens, miršta apsinuodijęs savo paties medžiagų apykaitos produktais, kurie šalinami su skysčiais.

VERTA IŠMĖGINTI Vanduo su citrina. Puikus organizmo valymo būdas – iš ryto tuščiu skrandžiu išgerti stiklinę švaraus vandens su šaukštu citrinų sulčių. Gėrimai su ledukais. Teigiama, kad mūsų organizmui vertingiausias yra tirpstančio ledo vanduo. Tokio molekulės biologiškai aktyvesnės ir gerina organizmo fiziologinius procesus. Sėkmingai gali užsišaldyti vandens iš čiaupo ir dėti ledukų į sultis, kompotus ar mineralinį vandenį.

Vaisiai, uoguos ir daržovės
Žalingas organizme užsilikusias medžiagas labai gerai suriša pektinai, kurių daugiausiai yra sultinguose vaisiuose ir uoguose, kiek mažiau daržovėse. Pektinai organizme jungiasi su nuodingais sunkiaisiais metalais, švino, mangano, kadmio, radioaktyviaisiais kobalto ir stroncio junginiais, padeda juos pašalinti iš organizmo. Be to, pektinai stiprina organizmą, mažina cholesterolio kiekį kraujyje, stabdo puvimo procesus žarnyne, padeda gyti žaizdoms. Daugiausia pektinų yra obuoliuose, juoduosiuose serbentuose, slyvose, agrastuose, žemuogėse, avietėse, morkose, burokėliuose, kopūstuose ir kt.

Kasdien – po keptą obuolį. Ypač sveika valgyti keptų obuolių ir morkų. Veikiamos aukštos temperatūros, atsipalaiduoja angliavandenių jungtys, kurios labai nesunkiai prisijungia visokias agresyvias medžiagas ir neleidžia joms patekti į kraują.

Kruopų košės
Pasak dietologų, kruopų lietuviai suvalgo per mažai, dėl to su maistu gauna per mažai maisto skaidulų. Jos ne tik normalizuoja vidurių veiklą, bet ir yra tikra žarnyno šluota, padedanti pašalinti nenaudingas medžiagas. Dėl per mažo skaidulų kiekio maiste vis daugiau žmonių skundžiasi neįveikiamu vidurių užkietėjimu. O išmatų užsibuvimas kūne yra ne kas kita kaip lėtas organizmo nuodijimas puvimo bakterijomis. Išeitis? Valgyti kuo daugiau kruopų patiekalų – tai sveika ir visai nebrangu. Vertinigiausios yra avižos, grikiai, ryžiai, soros.

Kruopų dribsniai. Parduotuvėse gali rasti daugybę rūšių kruopų dribsnių. Juos tereikia užpilti verdančiu vandeniu ar pienu, minutę palaikyti ir košę jau galima valgyti. Taip ruošiant nežūsta vitaminai, išlieka visos vertingiausios kruopų medžiagos.

Kviečių sėlenos
2910289363 10fecf518f m Organizmo Valymas NamuoseSėlenos – tai grūdų (kviečių, miežių) luobelės, gaunamos apdorojant grūdus. Jos lengvos, nekaloringos, tačiau jų maistinė vertė labai didelė: jose itin daug  B grupės vitaminų, vitamino PP, folio rūgšties, magnio, fosforo, kalio, geležies, seleno ir ypač daug skaidulinių medžiagų. 100 g – net 40-45g (5-10 kartų daugiau nei kruopose)

Ypač vertingi užkandžiai. Sėlenos lengvos ir be skonio, todėl patariama jų berti į jogurtą, kefyrą, sultis, pieną, maišyti su vaisių tyrėmis, tarkuotais obuoliais, dėti į košes. Patiekalų skonis nepasikeis, o maistinė vertė bus gerokai didesnė.
Jei norėtum numesti svorio.

Daugelyje svorį mažinančių maisto papildų yra medžiagų, kurios brinkdamos užpildo skrandį ir taip mažina apetitą. Tokio pat rezultato sulauksi suvalgiusi šaukštą arba du sėlenų. Jas reikia išbrinkinti pusėje stiklinės vandens ar sulčių ir suvalgyti 10-15 min. prieš valgį. Apetitas visai nenuslops, bet valgyti norėsi tikrai mažiau. O kokia nauda žarnynui!

  1. , , , , , , , , , , , ,

PrastaiPuiku (5 votes, average: 7.40 out of 10)
Loading ... Loading ...

Informuoti, kai atsiras naujas komentaras. Užsisakyti pranešimus